CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 4, 2010

Ummi cayang caurahh..

Ntah knape lar aku today aku rindu sgt kat si kecik soran gni.tadi baru lepas call pengasuh tu tanyer kan kabar die ngah watpe.mungkin dah bekepit ngn die weekend ari tuh, today isnin kena 'monday blues' kot...
takpe lar, utk entry ni layan gambar comey ni ujung minggu lepas aje la..let the picture say it all..




Oh ya, weekend ri tuh, aku dah tekad botak kan kepala anak dara aku ni.not so called botak lar kan..cian dia...ade lagik rambut sikit..semoga rambut yang kan tumbuh tu nanti ikal mayang, cantik sgt,,kata org tua2, rambut yang awal2 tu bercampur ngn darah lar, kotor la, lebey baek buang aje..hurmm ntah la, asyik org tua2 je kata...wut say u?ngeee..ikut je laa..

lepas botakkan dia. aku tgk muke lain pulak..comey of course ank aku kan..kdg2 nmpak mcm sepupu die nama afiq yang sgt tembam..masa botakkan kepala syaurah, walid g kusus, balik kusus terus terkam tgk anak dara die..uiii comey nyer anak walid ni, kepala da sama ngn walid lar.....hehhe..aku duk dapur, die duk godek2 snappin' ngn syaurah..



p/s : kata anak sedara aku yang banyak mulut tu..eh, rumah kita ade dua orang botak lar...hahak..terdiam!gelakk habis...aiii..dua orang botak ni lar penyeri hidup aku...adioss..

0 nukilan:

Post a Comment