CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 3, 2010

Nyamuk !!... aku yang bersalah.

wahhh..!! tajuk tak hengat punyer tau..keh keh.. semlm adalah hari paling bersalah bagi aku..apekebenda ni,,iskk,,salah,,salah.semlm aku telah melakukan satu kecuaian yang aku sendiri tak ley maafkan diri aku,,pipi syaurah kena gigit nyamuk..maaf kalo rase aku over plak nk emo gini tapi the red dot tu ade 4 di sekitar muka die tauu.maknanya mungkin 4 ekor nyamuk, atau 2 nyamuk yang sedut di 4 tempat..bla..bla...sungguh aku tak sanggup tgk muker die yang comey tu ade tanda gitu..mcm sakit je aku tgk..merah sgt..

mlm tu aku yang salah terlupa on ridsect kit..terus tido lepas letak syaurah dlm playpen.then pkul 4 pagi bangun susukan die, aku mengantuk tahap gaban pastu aku bawa die baring kat katil sekali ngn aku..hambekk kau,,dah jumpe tilam empuk ank dilupakan, aku tertido sampai la dgr azan subuh dh dkat kul 6.syaurah mmg lena tido kat tepi aku ibaraat tidak diganggu nyamuk la kan..adushh,,aku tak tutup die dgn kelambu trus nyamuk dtg gigit..sian die,tak tahu apa2..

trus pagi tu aku mcm sedey jer nk tinggl die g umh baby sitter dlm keadaan cm tu.berapa kali aku peluk dn gitau die ummi mintak maaf ye syaurahh.nnti ummi kasi syaurahh susu banyyyak gituu yer.huh...aku hrp the red dot tu akn hilang lar kan.dah kasi minyak gamat bagi akak tu letak kat tempat merah2 tu..aku harap balik hari ni aku jemput die tnda merah tu dah hilang sket..

ape2 pon, gmbar tersayang aku yang kena gigit nyamuk tu tak sampai hati untk diupload dn ditatap.tapi mungkin gambar ni buat aku lebih motivate utk halang si keturunan ni menggigit syaurah dimasa akn dtg.ape2 pon, gambar dibawah adalah bkn realiti sebenar penggigit syaurah..urrkkk..menciiikk..! ssyoohhh ko nyamok!!

0 nukilan:

Post a Comment