CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 24, 2010

Memory@Sejarah@History

********************
tadi tengah godek2 album dlm PC aku ni.tetiba terpandang gambar2 lama bersama husband..so, terpanggil plak nak memorite(boley ke gitu,gabungan write dan memory..haha) macam mana leh jumpa husband aku nih..

nak dijadikan cerita, dia adalah senior aku masa zaman study dulu..masa tu aku banyak lar involve aktiviti2 kolej dan aku aktif jadi fasilitator utk budak2 baru masuk.dan kat situ la jumpa dia..die pon turut sekali jadi fasi time tu..erm..aku mmg tak perasan die n die lagih lar siap kutuk aku..masa tu aku dilantik jadi ketua bagi fasi wanita, die ckp masa tu dlm hati dia..eishh,,boleh ke budak nii jadi ketua ni, mcm lembik jer,,muka pun lempoii jer,masa tu aku demam tau,tak sihat,mana tak lempoiii,,erkkk ! kemudian bermula kenal2 kat situ, die suker tanyer soklan masa session during the orientation week.dlm hati aku juga eishh..banyak nyer soalan dia nih,,erm,org yg byk tnya ni lar suami aku skang..so, 17.09.2003 tarikh kami kononnyer berkapel lar kan..ehehehk,,rase segan plak pada blog nih..bercerita,,tringt kisah dn kelakuan dulu mcm bercinta monyet kan..eii.den goliii...hahhaa..
those old days memang dipikirkan rase melampau la pulak aku nih.biasala kan, bercinta cintun ni mcm2 peel, bergaduh, berbaik, merajuk,suka, duka dan mcm2 lagi.dan akhirnya kami sama2 grad dan cari kejer..so, lepas graduation day, die plan nak bertunang. sungguh mak aku dan family members mcm terkejut juugak tapi biarlah sbb niat baik.time tu aku kejer kat KL kat standard charted bank.(xbest keje tu) dan die plak masih mengangur lagi. 1 thn lebih kami tunang da tiba masa nak disatukan tahun 2009. erm gitu la kesahnyer.so, im married wen im 25, and he 26..

:: gambar waktu raya thn 2008. lepas open house g open table plak kat Johnny ::

:: waktu dlm bas nak gi uniten bangi, ade kursus ape ntah, thn bile, aku pon da luper...muke sememeh ::

:: waktu ade talk tok det kat uniten bangi, hahha..uniform blajar la tu.. ::

:: bertunang,10.11.2007. agak kurang balance,,hahaha ::


aii,nk di memorite zaman dulu2 memang kena buat buku mcm ni.memory tinggal memory kan! semoga zaman lampau memberi seribu kenangan yang tak pernah lupa dlm hati kami.walaubagaimanapun, terima kasih kepada sang PENCIPTA.Segalanya yang ada sehingga hari ini adalah ketentuan DARIMU..Alhamdulillah..

0 nukilan:

Post a Comment