CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 3, 2010

Pembakar Semangat Ummi


Ada ape yang terbakar plekk neh? hahak..si kecik ni adalah pembakar semangat aku setiap hari. Acara yang aku pertandingkan adalah acara mengepam susu. Tengok muka suci dia hati aku berkobar utk perah susu satu2nya makanan untuk sicomey ni. last week, rezeki syaurah ni, bankers mate suami aku nk jual b-pump die, alhamdulillah aku dpt murah sgt2 dari harga biasa. so, aku pun mulakan misi aku, tpi untuk awal2 pump tu kena ambik masa sesuai diri dengan aku..

so, setiap hari aku akn bekalkan makanan utk si pooh comey ni dlm 8oz kat umah babysitter.alhamdulillah setakat minggu ni without failed lagi bekalan ni..aku harap dn selalu doa semoga syaurah ni dpt bekalan makanan sampai umur 6 bln. tu target aku utk setakat ni.aim utk setahun akan menyusul kemudian..


p/s : dan seorang lagi tak tidak pernah putus bagi sokongan pada aku adalah seperti gambar dibawah..thnks abang, kerana selalu ADA.Caucincau..!!







0 nukilan:

Post a Comment