CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 9, 2010

d e m a m

alhamdulillah ,Tuhan tengah uji kami.syaurah dah demam..kecian sgt..tapi demam lite2 je..tak reuk, memang aku tak expect pon.mula dengan batuk biasa je,lepas amik jab ari sabtu, ari ahad batuk mcm lagi kahak.then isnin bdn panas skit.bdn pun mcm susut skit da..aduhh..lemah jantung aku kalo bab- bab gini.tolong lah, Ya Allah kuatkan semangat aku, sembuhkanlah kesulitan dan jauhkan anak ku dari penyakit2 yang merbahaya.Amen Ya Rabbal Alamin.


Syaurah sayang, get well soon yea !ummi selalu doa k...


p/s: lepas ceramah ramadhan tghari nnti aku plan nk amik half day la.aduhh,.hati yang tenang sungguh sejak dr semlm, nk sentuh keyboard pun rase tak ada feel..apalagi nk sentuh kejer2.



eh, aku agak die demam nk boleh merangkak, kate org tua beralih bulan dan nk pandai sesuatu...(adeh, wani terima aje la ini la duugaan ade anak, sakit, demam pasti ade,nk kait jugak ngn kate org tua-tua tuu..) -mode tak ley terima-kuikui...lol



0 nukilan:

Post a Comment