CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 11, 2010

Junior as B L O G G E R S

amboi amboi,/summersault! diam tak diam, dah lama aku coretkan kat blog ni..so hari ni aku amik sikit masa utk godek blog ni.nampaknye mcm dah maju suku tapak sudeyy..syahbas bettyh.hihik.daripada niat hati nk tulis simple, rendah diri, tak nak org baca la, nk peram moment sorang2 la..malu la..segan kt org tgk tulih tak pandai la,kot nnti ayt tak bagus lar.
so, today aku mcm kate suke hati ini la nk coretkan ape-ape, biar la tak ramai follower pun, at least terluang juga masa lapang aku dengn ber-blog..selama ni bnyak dig info dari blog org, n the most is that i blog my moments in my life for my future read.so, am still new in blogging n lots of thing will be sharing soon.

yang penting this my own blog n i'm bloggers!.../summersault!.lol

ye la,,kesian taw, dulu mak buta IT taw..lol.tgk blog org cantik nyer..dlm hati aku canggih nyer diorang pandai wat itu ini..tapi bile aku godek sendiri rupernyer cenggini mem-blog ni..haha..lol..dah trus sepanjang godekan aku, mcm2 new thing jumpa..oooo...gini..oooo camni...ooo camtuu...haha.
poyo tak ? lol

sorry la kalo entry ni sgt seperti backdated ..tapi hakikatnyer aku je yg tahu betapa aku baru tahu../summersault!

eik.biar la aku, at least aku kasi tahu ape yang aku baru tahu../summersault!

p/s : sorry for too many summersaultin' and lol...coz dem dun not wat to express outt..har har.wink..:p

0 nukilan:

Post a Comment