CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 1, 2010

Bile super-mommy sudeyy exhausted~~

memang aku tidak nafikan.sejak beralih ke profession baru ni, aku dah tak mcm dulu slow, steady..lani, sungguh aku rase aku mcm lipas kudung kat rumah.nak menyelsaikan kerja kerja yang tertangguh dan kena buat persediaan untuk current.so, this week gonna be a really exhausted for me.aku kalo tidur kurang.terus menerus bdn akn kepenatan. dlm erti kata lain, tido lambat pun bdn aku akn penat.
boleh dlm lrt pantang ade seat kosong aku dah lelap sampai uzbezkistan.haha.kalo tak dpt tempat duduk tersengguk sengguk mcm burung pungguk sambil berdiri pun boley tido..toin toin.agknyer ape lar org len ckp, ank ramai kakak ni agknyer.mcm buruh kasar dah gaya leteh nyer,,hihi.

so, this week , mrs kelam kabut dtg bertimpa-timpa.oleh sebab beberapa kali stay up rmh my MIL je..jadi ke-berangkutan brg2 meletihkan aku..kuang kuang.sampai kat rumah, nk handle rumah lagi, syaurah lagi.plus skang die tak mo duduk sgt.pantang tgk kami melintas jln depan die, akn meraungraung mcm nk tinggal die pulak..eishh..phm la sgt die ni.
tunggu si kecik tu tido lena baru aku start enjin kemas ape yang patut.skang pantang si kecik tu dgr bunyi bunyian.terus terjaga.jadi aku sambil wat kejer, ibarat pijak semut tak mati,,slow je..arrange pinggan pun pelahan je..slow slow huh ! dpt lah rehat dn settle kerjer sejam dua..
ai cam tu la ade anak.baru sorang taw.belum 2 3 4 .dah kelam kabut,ibrat mandi pun tak basah skang dibuatnya. so terpaksalah melayan die sampai penat.ummi pun naik sheikh join main sekali joget ngn syaurah.ape ape jerk.asalkan tidak memudaratkan permandangan suddah..phewww~
ape -ape pon , aku juga selalu ingtkan diri aku supaya tidak mengeluh malah sentiasa kuatkan semangat jika terasa amt letih.kena pikir positif.jgn sampai inya memberikan kesan buruk pada diri sendiri.


p/s :n3 ni ditulis dlm mode penat lagi.tersengguk2 kat meja.cpt la mlm, nk tittoon awal ni..

0 nukilan:

Post a Comment