CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 23, 2010

Macem - macem..

ye la macam2 nk di bullet kan kat sini.. :


:: today, hari gaji..yeayy,,alhamdulillah..penuh balik poket ni ::



esok hari jumaat,,dpt rehat tahap gaban kt rumah, takyah bangun awl..spent time the whole day ngn little pie,heaven~~


hadoii..wisdom teeth aku ni..mengkak la pulak,,patut la rasa panas badan..rupenye nk tumbuh gg kt blakang tu.truk la, nk gosok gg pun sakit..rasa mcm mls senyum je..

lately ni aku rindu kampung halaman sesgtt..nex week plan reunion family kat umah kakak aku kt kemaman..so cannot waitt ~

ehurmm..fathers day..tak de ape surprise pun utk walid,,cian...mungkin awareness pada benda2 mcm ni tak pick up lagih aku nih..cian walid,nway, dah mmg specially wish je kt walid,,syaurah say heppy father day to walid cyg~~burrrppp..zasss..menyembur2 kt walid pulak..
..walid ngn abah and abah mentuaku..selamat hari ayah ~~

walid skang dah terjebak dengan sukan baru..ape nk dikata dah mmg minat die..tiap2 hari lap beskal..sengih2,,ayang, this is my passion tauu.alahhaii..ye la tu..yg penting jgn terjebak dnngan mende pelik2 dah ler.so every weekend akn ada je aktiviti plan, masuk hutan la, pergi try track sana sini la..pastu balik bdn ngn beskal berselut2..hurmmss ~~


oh..ekeke aku ni tgh jaga mkn,ye la dengn bdn aku dulu yang 2G (gemok gempol) la jugak kan.so, alang2 turun skit pas beranak ni nak la jugak aku merasa ringan.so, mlm mmg aku wat trend tak mkn, tpi kalo ade mknan bedal jugek.rasa la keringanan tu, tpi sadis sungguh time konon nk timbang, penimbang hadiah kawen kami tu rosak puleekk,so, agak2 measure sendirik sajey. kena jaga makan, minum untuk kesihatan keluarga.walid pun skang mcm dah terikut2 ngn trend aku, tpi sejak ade world cup ni,tidur lmbt perot pn lapar.

~~rambut saya dah tumbuh lebat, tapi bantal telah mkn rambut saya..uhuk.uhuk.tunggu la ye saya sendiri tak sbr nk tocang rambut saya~~


sekian saja bullet utk memory kali ini.. cenyumm~~




0 nukilan:

Post a Comment